Ενδεικτικές Θεματικές Ενότητες του  1ου Επιστημονικού Συνεδρίου  της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας  :

 

Α. Εκπαιδευτικές Πολιτικές – Προγράμματα Σπουδών & σχολικά εγχειρίδια

Α.1. Πολιτικές για την εκπαίδευση και τις Υποστηρικτικές Δομές της Εκπαίδευσης

Α.2. Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης, Πολιτικές για την εκπαίδευση

Α.3. Αναλυτικά προγράμματα Νέα Προγράμματα Σπουδών και σχολικά εγχειρίδια

Α.4. Βιώσιμη ηγεσία - Εκπαιδευτική ηγεσία

Α.5. Προγράμματα Σπουδών, υποστηρικτικά και διδακτικά υλικά

Β. H τεχνολογία στην εκπαίδευση,

Β.1.Ψηφιακή τεχνολογία και εκπαίδευση

Β.2. Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση και Συνεργατικά Μοντέλα

Β.3. Καινοτόμες τεχνολογίες και ψηφιακές εκπαιδευτικές πλατφόρμες

Β.4. Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης στη εκπαίδευση

Β.5. Επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και εφαρμογή στην Εκπαίδευση

Γ. Καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις

Γ.1. Διδακτική μεθοδολογία και στρατηγικές

Γ.2.Καινοτόμες παιδαγωγικές και διδακτικές δράσεις/ πρακτικές. Διδακτικά σενάρια.

Γ.3.Διδακτικές προτάσεις, σενάρια διδασκαλίας

Γ.4. Παιδαγωγική, εκπαιδευτική και διδακτική θεωρία

Γ.5. Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα

Δ. Αξιολόγηση και διασφάλιση ποιότητας,

Δ1. Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση

Δ2. Αξιολόγηση Μαθητών

Δ3. Αυτοαξιολόγηση Σχολικών Μονάδων

Δ4. Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου

Δ5.Ηθική και Δεοντολογία στην Εκπαίδευση

Ε. Εξωστρέφεια & Ευρωπαϊκά Προγράμματα

Ε.1. Ευρωπαϊκά Προγράμματα (Erasmus, eTwinning, κ.α.), συνεργατικές κοινότητες μάθησης και Πρακτικής

Ε.2. Σχολείο και κοινωνία (σύνδεση σχολείου-κοινωνίας, εκπαιδευτικά προγράμματα)

Ε.3. Συνεργασία Σχολείου – Οικογένειας

Ε.4. Δίκτυα κοινοτήτων μάθησης και πρακτικής

ΣΤ. Συμπεριληπτική και βιώσιμη εκπαίδευση

ΣΤ.1. Εκπαίδευση για το Περιβάλλον και την Αειφορία

ΣΤ.2. Δράσεις Ενεργού Πολίτη

ΣΤ.3.Συμπεριληπτική εκπαίδευση (ειδική αγωγή, διαπολιτισμικότητα, εκπαίδευση προσφύγων κ.ά.) Συμμετοχικές μεθοδολογίες διδασκαλίας και συμπερίληψης

ΣΤ.4.Σχολική βία και Εκφοβισμός

ΣΤ.5.Ψυχική ανθεκτικότητα

Ζ. Επιμόρφωση & Δια Βίου Εκπαίδευση

Ζ.1. Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Ζ.2. Αναβάθμιση και Επαναπροσανατολισμός των Ήπιων Δεξιοτήτων στην Εκπαίδευση του 21ου αιώνα